Evaluering af McDonalds’ Happy Meal Readers kampagne

2022-12-29T14:01:36+01:00

Evaluering af Happy Meal Readers Moos-Bjerre har evalueret McDonald's Danmarks' kampagne 'Happy Meal Readers'. Den handler om at øge læselysten blandt danske børn og skabe hyggestunder mellem børn og forældre gennem højtlæsning. Forældre og børn bliver derfor tilbudt en bog i stedet for et stykke legetøj, når de køber et Happy

Evaluering af ordblindeindsats i Esbjerg Kommune

2022-12-29T14:02:21+01:00

Evaluering af ordblindeindsats i Esbjerg Kommune Gennem fire år 2019-2022 gennemfører Moos-Bjerre en evaluering og dokumentation af Esbjerg Kommunes udviklingsprogram, der skal understøtte udviklingen og etableringen af en støttefunktion for elever med ordblindhed. Evalueringen af programmet har til formål at understøtte Esbjerg Kommune i at udvikle et stærkt program, der kan

Kortlægning af fondspartnerskaber for Novo Nordisk Fonden

2022-12-29T14:02:54+01:00

Kortlægning af fondspartnerskaber for Novo Nordisk Fonden Moos-Bjerre har i 2019 gennemført en kortlægning af fondspartnerskaber på det sociale og humanitære område for Novo Nordisk Fonden. Novo Nordisk Fondens strategi har et stærkt fokus på at samarbejde og indgå partnerskaber. Resultaterne af kortlægningen skal kvalificere og uddybe fondens tilgang til dette.

Go to Top